خبرنگاران مردم در مسیرهای منتهی به مناطق زلزله زده سمیرم تردد نکنند

به گزارش بلاگ پو، اصفهان- خبرنگاران- شهردار بیده مرکز بخش پادنای عظیم سمیرم از مردم خواست در مسیرها و جاده های منتهی به مناطق زلزله زده این شهرستان و استان همجوار تردد نکنند.

خبرنگاران مردم در مسیرهای منتهی به مناطق زلزله زده سمیرم تردد نکنند

محمدعلی آصفی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، گفت: هم اکنون هوای منطقه در شهر بیده و روستاهای بخش پادنا در جنوب سمیرم، بارانی است و آرامش خوبی در منطقه حاکم است.

به گفته وی در این شرایط رانندگان و خانواده ها از تردد و رفت و آمد در مسیرهای ورودی و خروجی روستاها یا جاده های منتهی به کانون اصلی زلزله(شهرستان زلزله زده سی سخت استان همجوار در 30 کیلومتری شهر بیده) خودداری نمایند تا نیروهای امدادی بتوانند به سهولت رفت و آمد نمایند.

شهردار بیده با اشاره به تداوم بارش ها و سرمای هوا، توضیح داد: احتمال پس لرزه های خفیف وجود دارد اما گروه های امدادی و سایر سازمان های مرتبط با مدیریت بحران همکاری لازم دارند در آمادگی کامل هستند.

آصفی با اشاره به بروز خسارت های محدود به بعضی ساختمان ها از جمله فروریختن یک گاوداری در روستای سرباز بخش پادنا، گفت: گروه های امدادی هلال احمر نیز در منطقه حضور دارند و اورژانس نیز در آماده باش کامل واقع شده است.

شدت زمین لرزه به اندازه ای بود که مردم 26 روستای منطقه پادنای عظیم سمیرم، 18 روستای بخش پادنای وسطی و ساکنان شهرهای حنا و کمه و حتی روستای سادات آباد آخرین روستای این شهرستان در مرز با استان چهارمحال و بختیاری آن را احساس نموده اند.

هم اکنون، جلسه ستاد مدیریت بحران در بخشداری پادنای عظیم و فرمانداری سمیرم تشکیل شده و گروه های کارشناسی و ستاد بحران در حال ارزیابی شرایط ساکنان مناطق زلزله زده هستند.

این زلزله در عمق 10 کیلومتری زمین به وقوع پیوست و کانون آن در موقعیت 30.89 عرض شمالی و 51.57 طول شرقی ثبت شد.

شهرستان سمیرم با دارابودن 150 روستا و آبادی، 6 شهر و چهار بخش مرکزی پادنا، وردشت و پادنای عظیم در 160 کیلومتری جنوب اصفهان در جوار رشته کوه دنا و ارتفاعات زاگرس میانی واقع شده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 43572

به "خبرنگاران مردم در مسیرهای منتهی به مناطق زلزله زده سمیرم تردد نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مردم در مسیرهای منتهی به مناطق زلزله زده سمیرم تردد نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید