جان مک کین: نمی خواهم ترامپ در خاکسپاری من باشد

به گزارش بلاگ پو، جان مک کین، سناتور جمهوری خواه آمریکایی که در سن 81 سالگی با بیماری سرطان مغز دست و پنجه نرم می نماید در اظهاراتی توضیح داد، نمی خواهد بعد از مرگش دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در مراسم خاکسپاری اش حضور پیدا کند.

جان مک کین: نمی خواهم ترامپ در خاکسپاری من باشد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری فرانسه، جان مک کین که یک نظامی کهنه کار جنگ ویتنام و سناتور جمهوری خواه مشهور از ایالت آریزونا است تاکنون رابطه خوبی با ترامپ نداشته و اخیرا رسانه های آمریکایی شامل نیویورک تایمز و شبکه ان بی سی به نقل از نزدیکان وی گزارش نموده اند که او گفته بعد از مرگش می خواهد به جای ترامپ، معاونش یعنی مایک پنس به نمایندگی از کاخ سفید در مراسم خاکسپاری اش حضور پیدا کند.

این در حالی است که مک کین اخیرا در صحبت هایی که در یک کتاب جدید و در یک مستند از او منتشر شده نسبت به اینکه در سال 2008 در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری سناتور سابق جوزف لیبرمن را به عنوان کاندیدای معاونتش در رقابت با باراک اوباما انتخاب ننموده و به جای او سارا پیلین پوپولیست را انتخاب نموده، پشیمان است.

مک کین بیش از یک سال است که با بیماری سرطان مغز در مرحله پیشرفته دست و پنجه نرم می نماید.

او در حال حاضر به آریزونا بازگشته و بعد از یک عمل جراحی در حال بازیابی است.

مک کین و ترامپ تاکنون روابط خوبی به رغم هم حزبی بودند، نداشته اند به ویژه آنکه در رقابت های مقدماتی ریاست جمهوری در سال 2016 ترامپ به طعنه به مک کین گفت که او یک قهرمان جنگ به حساب نمی آید چون در جنگ اسیر شد.

تابستان گذشته نیز ترامپ، مک کین را به سبب رای منفی به یک لایحه مهم فسخ قانون بهداشت و درمان باراک اوباما که جلوی این مساله را گرفت، مورد سرزنش قرار داد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16857

به "جان مک کین: نمی خواهم ترامپ در خاکسپاری من باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان مک کین: نمی خواهم ترامپ در خاکسپاری من باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید