آمار مبتلایان به کرونا در روسیه از 100 هزار تن فراتر رفت

به گزارش بلاگ پو، ستاد عملیاتی مبارزه با کرونا در روسیه شمار مبتلایان به کرونا در این کشور را 106 هزار و 498 نفر اعلام نمود.

آمار مبتلایان به کرونا در روسیه از 100 هزار تن فراتر رفت

ستاد عملیاتی مبارزه با کرونا در دولت روسیه روز پنجشنبه در گزارشی گفت: شمار افرادی که تست کرونای آنها مثبت شده است در شبانه روز اخیر هفت هزار و 99 نفر بوده است.

بر اساس این گزارش تا به امروز 11 هزار و 619 نفر آلوده به ویروس کرونا بهبود یافته و یکهزار و 73 تن دیگر نیز فوت نموده اند.

تنها در شبانه روز اخیر 101 نفر بر اثر بیماری کرونا جان خود را ازدست داده اند.

در بین افراد آلوده به ویروس کرونا، 2 هزار و 829 نفر یا 39.9 درصد فاقد نشانه های این بیماری هستند.

در ادامه گزارش گفته شده است 85 جمهوری و استان روسیه به ویروس کرونا آلوده شده اند. بیشترین شمار آلودگی به کرونا در روسیه در شبانه روز اخیر در مسکو ثبت شده است و تست کرونای 3 هزار و 93 نفر مثبت اعلام شده است.

گزارش دیگری از شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه حاکی است که شاخص فعالیت تجاری در روسیه در یک ماه اخیر از 47.5 واحد در ماه مارس به 31.3 واحد (در زمان حاضر) کاهش یافته است.

رسانه روسی به نقل از یک گزارش شرکت بین المللی مارکت که شاخص های فعالیت تجاری کشورها را می سنجد، اعلام کرد: این چنین کاهش فعالیت تجاری در روسیه از ماه سپتامبر سال 1997 تا به امروز بی سابقه بوده است.

در گزارش گفته شد: شاخص فعالیت تجاری روسیه در زمان حاضر حتی از شاخص دوره بحران مالی سال 1998 که در این کشور صدها شرکت و بانک ورشکسته شدند، نیز پایین تر آمده است.

شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه در شرح این سنجش فعالیت تجاری گفت اگر شاخص فعالیت تجاری بالاتر از 50 واحد باشد فعالیت مالی رشد می نماید و زیر 50 واحد نشانه رکود فعالیت تجاری است.

صندوق بین المللی پول پیش بینی نموده است که اقتصاد روسیه در سال 2020 حدود 5.5 درصد کاهش بیابد.

رئیس جمهوری روسیه که قبلا دستور داده بود از روز دوم آوریل تا 30 ماه آوریل (امروز) این کشور برای مقابله با کرونا تعطیل گردد، به تازگی این تعطیل عمومی را تا 11 ماه می (22 اردیبهشت ماه) تمدید کرد.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجابخوانید

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25293

به "آمار مبتلایان به کرونا در روسیه از 100 هزار تن فراتر رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار مبتلایان به کرونا در روسیه از 100 هزار تن فراتر رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید