طراحی سایت

فعالیت همزمان 8 سامانه در سایت نمایشگاه مجازی کتاب، امکان تعامل ناشر با مخاطب باید تقویت گردد

به گزارش خبرنگاران نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از یکم تا دهم بهمن ماه در سراسر کشور برگزار گردید و تجربیات تازه ای را هم برای برگزارکنندگان، هم برای ناشران و هم برای علاقه مندان و مشتریان کتاب، به همراه داشته است تجزیه و تحلیل نتایج به دست آمده...

27 آبان 1400

10 فیلم برتر سینمای کره جنوبی که حتما باید ببینید

با موفقیت فیلم انگل (Parasite) در سال 2019 توجه به سینمای کره جنوبی و بهترین فیلم های سینمایی این کشور بیش از پیش جلب شد. البته با در نظر دریافت کیفیت بالای تعداد قابل توجهی از فیلم های سینمای کره جنوبی باید زودتر از این ها انتظار این توجه جهانی را می کشیدیم.

3 آبان 1400

محوطه سازی آرامگاه مختومقلی فراغی با اعتبار 7میلیارد ریال

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از ادامه عملیات اجرایی تکمیل رواق ها و محوطه سازی پیرامونی آرامگاه مختومقلی فراغی بااعتبار 7میلیارد ریال اطلاع داد.

14 مهر 1400

یوچک تحلیل آنلاین، سریع و آسان داده ها

حتما شما نیز برای یک بار هم که شده مجبور شده اید برای آمارگیری های تحقیقات خود از اکسل بهره ببرید. قطعا این آمارگیری ها برای همه کار ساده ای نیست و در بسیاری از موارد به صرف هزینه و زمان زیادی احتیاج دارد. حالا یوچک به یاری ما آمده تا این مسئله را ساده تر...

1 شهریور 1400

دوره های طراحی سایت با تضمین استخدام

خبرگزاری خبرنگاران- اگر دانشجو یا بیکار هستید و یا در شهرستان زندگی می کنید و به دنبال یک شغل آبرومند برای خود می شد...

17 خرداد 1400

چگونه برنامه نویسی را شروع کنیم؟

چنانچه نگاهی به لیست پردرآمدترین مشاغل در تمام دنیا بیاندازید، حتماً نام شغل برنامه نویسی را در بین اسامی این شغل ها ملاحظه خواهید کرد.

29 بهمن 1398