فردا آخرین مهلت ثبت نام وام یک میلیون تومانی ، وام کرونا برای چه کسانی واریز نشده است؟

به گزارش بلاگ پو، به گزارش تجارت نیوز، سرپرستان خانواری که خواهان دریافت وام یک میلیون تومانی کرونا هستند، تا ساعت 24 فردا یکشنبه هفتم اردیبشهت ماه فرصت تا دارند تا کد ملی خود را با سیم کارتی که به نام خودشان است به شماره 6369 ارسال نمایند.

فردا آخرین مهلت ثبت نام وام یک میلیون تومانی ، وام کرونا برای چه کسانی واریز نشده است؟

ثبت نام وام یک میلیون تومانی کرونا از چهاشنبه هفته گذشته شروع شد و سرپرستان خانوار باید تا روز یکشنبه گذشته کد ملی خود را ارسال می کردند؛ اما از آنجایی که بعضی از سرپرستان خانوار به دلایل مختلفی سیم کارتی به نام خودشان نداشتند، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهلت ارسال کد ملی تا روز هفتم اردیبهشت ماه تمدید کرد.

وام کرونا کسانی که کد ملی خود را در هفته اول اردیبهشت ماه ارسال می نمایند، طبق اعلام حسین میرزایی، سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا، در روز پنجشنبه هفته جاری یعنی در روز 11 اردیبهشت ماه واریز می گردد.

بنابراین دریافت نمایندگان واریز وام یک میلیون تومانی به دو گروه تقسیم شدند، گروه اول کسانی هستند که تا روز 31 فروردین ماه کد ملی خود را ارسال کردند که طبق اعلام وزیر کار تعداد پیغامک های دریافتی حدود 17 میلیون و 200 هزار نفر بود و وام را در روز پنجشنبه چهارم اردیبهشت ماه دریافت نموده اند؛ گروه دوم نیز باید تا فرداشب کد ملی خود را ارسال نمایند تا در روز پنجشنبه هفته جاری یک میلیون تومان برای آنها واریز گردد.

واریز نشدن وام کرونا برای بعضی از یارانه بگیران

عبدالناصر همتی، رئیس کل یانک مرکزی چهارشنبه شب گذشته گفت: بر اساس آماری که به بنده داده اند تا امروز تعداد 17 میلیون و 200 هزار تایید شده اند، بنابراین فردا 17 هزار و 200 میلیارد تومان به حساب سرپرستان خانوارها واریز خواهد شد.

اما با گذشت دو روز از واریز شدن وام بیش از 17 میلیون خانوار، بعضی از مخاطبان تجارت نیوز از عدم دریافت این وام خبر می دهند که بعضی از آن ها را در زیر بخوانید.

بنده همون اوایل که اعلام شد کد ملی رو به شماره 6369 فرستادم پیغامک تایید هم آمد ولی یک میلیون به حسابم واریز نشده!!!!! به چه علت؟؟؟؟ بالاخره میاد برام یه نه؟؟؟؟

کارت بانکی من هم که یارانه در آن واریز می گردد مربوط به صندوق ولایت است تمام کارهایی که باید انجام می دادم انجام دادم جواب پیغامکم هم برای برسی دریافت کردم ولی وام برایم واریز نشده من و همسرم پیر و از کار افتاده شدیم و از مددجویان کمیته امداد هستیم از بقیه نیازمند تر ولی هیچ خبری نیست

ماهم روز ای اول ثبت نام کردیم پیغام برسی هم اومدولی واسه ما نریختن حسابمون هم سپه هستش

روز پنج شنبه برای من اسمس آمد مبنی بر این که وام قرض الحسنه شما واریز شد ، ولی متاسفانه حسابم شارژ نشده . از کجا باید پیگیری کنیم

چرا من که روز اول پیغامک را دریافت کردم و شماره ملی خودم را به شماره 6369ارسال کردم کارگر فصلی هستم مستأجر هستم با سه فرزند نه ماشینی نه خونه ای نه شغلی پس چرا به حساب من واریز نشده است

من متاهل هستم کدملی روهم فرستادم ولی هنوز هم پول روبرام واریزنکردن لطفاً هدایت کنین

منم کدملی ام را 28 فروردین ارسال کردم، حتی جواب آمدکه اطلاعات شماثبت شد، ولی برای من واریزنشد، حالا میدونم دوباره ارسال کنم یانه؟

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 24596

به "فردا آخرین مهلت ثبت نام وام یک میلیون تومانی ، وام کرونا برای چه کسانی واریز نشده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا آخرین مهلت ثبت نام وام یک میلیون تومانی ، وام کرونا برای چه کسانی واریز نشده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید