خبرنگاران کرونا تالارهای پذیرایی طرقبه شاندیز را تعطیل کرد

به گزارش بلاگ پو، مشهد- خبرنگاران- رییس تعزیرات حکومتی شهرستان بینالود گفت: با افزایش فرایند شیوع کرونا تالارهای پذیرایی طرقبه و شاندیز تعطیل شدند.

خبرنگاران کرونا تالارهای پذیرایی طرقبه شاندیز را تعطیل کرد

امید جلیلی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: علاوه بر تعطیلی تالارها، رستوران ها نیز فقط با 50 درصد ظرفیت اجازه فعالیت دارند.

وی ادامه داد: براساس بخشنامه استانداری خراسان رضوی و ستاد استانی پیشگیری از کرونا، برخورد با تخلفات اصناف در این زمینه بر عهده تعزیرات حکومتی است لذا به تمامی دستگاه های ضابط از جمله مرکز بهداشت، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف طرقبه شاندیز ابلاغ شده تا هرگونه تخلف به ویژه پذیرایی از مهمانان در تالارها را به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اعلام نمایند تا برخورد لازم و قانونی انجام گردد.

رییس تعزیرات حکومتی شهرستان بینالود گفت: سلامت شهروندان مهمترین اولویت ماست و در این خصوص با هرگونه تخلف برخورد قانونی خواهد شد.

80 تالار عروسی در شهرستان بینالود مجوز فعالیت دارند.

براساس آخرین آمار رسمی تا به امروز یک میلیون و 945 هزار و 964 نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 172 نفر از بیماران مبتلا به کووید 19 طی 24 ساعت گذشته تعداد جان باختگان این بیماری در کشور به 63 هزار و 332 نفر رسیده است.

همچنین تا به امروز یک میلیون و 658 هزار و 978 نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

پاندمی کرونا تا به امروز 128 میلیون و 305 هزار و 864 نفر را در دنیا بیمار نموده و جان 2 میلیون و 805 هزار و 903 نفر را در 230 کشور گرفته است. 103 میلیون و 517 هزار و 62 نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا نیز در دنیا تا به امروز درمان شده اند.

در این میان آمریکا با 31 میلیون و 33 هزار و 801 بیمار مبتلا به کووید 19 و 563 هزار و 206 قربانی این بیماری، بیشترین آمار ابتلا و تلفات ناشی از پاندمی کرونا را در دنیا به خود اختصاص داده است. پس از آمریکا کشورهای برزیل، هند و فرانسه بیشترین شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا را دارند.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی، ایران در جدول مبتلایان پاندمی کرونا صندلی پانزدهم را در میان کشورهای دنیا دارد.

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 47399

به "خبرنگاران کرونا تالارهای پذیرایی طرقبه شاندیز را تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا تالارهای پذیرایی طرقبه شاندیز را تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید