خبرنگاران آبرسانی سیار به شهرهای چهارمحال و بختیاری به سرانجام رسید

به گزارش بلاگ پو، شهرکرد- خبرنگاران- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری گفت: در دولت تدبیر و امید ، آبرسانی سیار به تعدادی از شهرهای استان متوقف شد و تمامی شهرها از آب لوله کشی سالم بهره مند شدند.

خبرنگاران آبرسانی سیار به شهرهای چهارمحال و بختیاری به سرانجام رسید

قدرت الله بیگلری روز آدینه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: در سالهای گذشته پس از آنکه 13 روستای استان از روستا به شهر تبدیل شدند با چالش جدی تامین آب این شهرهای جدید روبرو بودیم که این موضوع با کوشش بسیار رفع شد.

وی ادامه داد: شهرهایی نظیر سرخون، سردشت، کاج و منج در سال های گذشته با تانکر آبرسانی سیار می شدند اما در حال حاضر 100 درصد جمعیت شهری استان به آب لوله کشی سالم و بهداشتی دسترسی دارد.

بیگلری با بیان اینکه 75 درصد آب شرب شهرهای استان از چاه ها تامین می گردد، توضیح داد: 25 درصد دیگر نیز از چشمه ها تامین می گردد و سهم استان از منابع آب سطحی بسیار ناچیز است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختکمک، تعداد حلقه چاه های تامین کننده آب مناطق شهری استان را 150 حلقه بیان کرد و اضافه کرد: افت منابع آب زیرزمینی در سالهای اخیر که به دنبال وقوع یک دهه خشکسالی در استان شکل گرفته، چالش جدی فراروی تامین آب مناطق شهری استان ایجاد نموده است.

بیگلری خاطر نشان کرد: مصارف در فصل تابستان بین 15 تا 20 درصد بیشتر سایر فصل های سال است از همین رو از مردم استان تقاضا می گردد تا با مدیریت صحیح مصرف خود مسئولان را در تامین آب کمک دهند.

به گزارش خبرنگاران، هم اکنون در حدود 217 هزار مشترک با جمعیتی افزون بر 530 هزار نفر در 42 شهر چهارمحال و بختکمک از آب شرب سالم بهره مند هستند.

چهارمحال و بختکمک دارای 10 شهر با جمعیتی افزون بر 979هزار نفر است.

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 30125

به "خبرنگاران آبرسانی سیار به شهرهای چهارمحال و بختیاری به سرانجام رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آبرسانی سیار به شهرهای چهارمحال و بختیاری به سرانجام رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید